Voordat ik toe was aan dit onderdeel, heb ik al kennisgemaakt met Google Docs.
Veel collega's hebben een onderwerp bedacht en de google docs gebruikt om het te delen.
Echt een handige toepassing, dat je samen aan 1 document kunt werken.
Het handige is dat je altijd een up to date versie hebt.
Ik heb op een aantal initiatieven van collega's gereageerd en informatie toegevoegd.
Zelf heb ik geen document aangemaakt. Maar ik wil dat in de toekomst wel gaan doen. Op onze afdeling Educatie is het heel handig om een online rooster te hebben dat op verschillende locaties kan worden bewerkt. Ook een adreslijst die up-to-date gehouden kan worden vanuit diverse locaties en door diverse collega's is handig.
We moeten op een volgend overleg maar eens bespreken welke documenten we kunnen gaan delen.
Nadeel is wel dat het typen erg langzaam gaat en dat het lastig is om typefouten te verbeteren in de tekst (cursor staat net niet op de goede plek).
Typen gaat langzaam? Daar heb ik zelf nog niets van gemerkt. Heb je dat probleem nu nog steeds? Het kan zijn dat er tijdelijk wat 'storing op de lijn zit' waardoor de toepassing wat trager wordt. Maar in principe moet het net zo werken als Word.
BeantwoordenVerwijderen